ماي واي
[center][size=24] [center][center]
بسم الله الرحمن الرحيم

:عزيزي الزائر\عزيزتي الزائرة

يرجي التكرم اذا كنت عضو معنا بتسجيل دخولك او الاشتراك اذا ترغب في الانضمام الي أسرة منتدي ماي واي جروب
شكرا cheers
ادارة المنتدي[/center]
[/size][/center]
[/center]

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

ماي واي
[center][size=24] [center][center]
بسم الله الرحمن الرحيم

:عزيزي الزائر\عزيزتي الزائرة

يرجي التكرم اذا كنت عضو معنا بتسجيل دخولك او الاشتراك اذا ترغب في الانضمام الي أسرة منتدي ماي واي جروب
شكرا cheers
ادارة المنتدي[/center]
[/size][/center]
[/center]
ماي واي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

عطري شعرك واخلي رائحة رائعة

3 مشترك

عطري شعرك واخلي رائحة رائعة  Empty عطري شعرك واخلي رائحة رائعة

مُساهمة من طرف بنتوتة مصرية الأحد يونيو 19, 2011 8:26 pm

انا قلت اقول لكم علي طريقتين حلوين انا معتمداهم بعطر بيهم ابو الليف قصدي شعري حبيبي نور عيني عطري شعرك واخلي رائحة رائعة  85
الطريقة الاولي:
كنت بجيب اي كريم شعر انا بستعمله و بالمناسبة احسن نوعين كريم موجودين في السوق وانا جربتهم(يمكن دول اللي عجبوني انا ويمكن ما يعجبوش غيري بس دول ماشيين معاي كويس جدا جدا وناس كتير قوي كمان بيشكروا فيهم)
كريم دابر املا الجديد(الاماراتي الصنع خدوا بالكم) وده سعره تقريبا ب 25-23 جنيه من اي محل ادوات تجميل محترم وابن ناس عشان بس التقليد انتوا عارفين مالي السوق
وديه صورته
عطري شعرك واخلي رائحة رائعة  520995418

او اللون ده برضه حلو

عطري شعرك واخلي رائحة رائعة  722652920

وكمان كريم ايفا بالعسل جميل قوي قوي وبيرطب الشعر جدا وبيخليه سهل التسريح وبيلمع جدا وديه صورته وتقريبا تمنه كان 6.5-7.5 جنيه علي حسب مانا فاكرة قبل حرب 1948 كان سعره كده انما بعد الحرب انا نسيت كل حاجة فيمكن تكون الاسعار اتغيرتعطري شعرك واخلي رائحة رائعة  SAni_monkey3

عطري شعرك واخلي رائحة رائعة  050710110531r4alb4auigfnz3058d

نرجع لوصفة التعطير
كنت بجيب علبة الكريم من دول وبجيب كمان اي زيت لاي برفيوم يعني الاسنس بتاعه من غير تخفيف انا بحبه وبخلطهم مع بعض يعني بحط علي علبة الكريم مثلا جرام واحد بس من زيت البرفيوم واخلطهم كويس جدا بالمعلقة يعني بضربهم ضربا مبرحا عطري شعرك واخلي رائحة رائعة  SFun_bangdesk
وبعد ما بغسل شعري واسرحه بدهن من الكريم المخلوط بالبرفيوم ده وكان بيبقي ريحته ايه تجنن ماشاء الله حتي كنت مش بخرج من البيت يومين لما بعمل الطريقة ديه علي ما ريحة شعري تهدي شوية او علي ما اغسله واخلصه من الريحة لانه كان بيبقي مفحفح علي الاخر يعني كان هيملي حقيبة الذنوب بتاعتي بشدة عطري شعرك واخلي رائحة رائعة  SSig_bannedعشان كده انا عاوزة انبه عليكم انا مش مسئولة عن اللي تعمل الموضوع ده وتخرج بره شعرها مهفهف وتمشي بيه بين الرجالة الاجانب عنها وانتم عارفين الحكم الشرعي كويس انها هتبقي زانية لقول النبي صلى الله عليه وسلم إن المرأة إذا اتعطرت فمرت بمجلس الرجال او بالسوق فهي كذا وكذا يعني زانية ولما في ذلك من الفتنة انتم حرين انا مش مسئولة بقي

ندخل بقي للوصفة التانية
الوصفة ديه بقي من تطبيق الحاجة ام الاختراع
خلص من عندي الزيت الخام بتاع البرفيومز ومش عارفة اجيبه هنا منين
اسكت يعني والا اخلي شعري ضناي معدوم الريحة عطري شعرك واخلي رائحة رائعة  82
لا طبعا
فحصت ومحصت واخترعت بصيت في دولاب المستحضرات الفظيع بتاعي لقيت علبه كريم الجسم ايكلا بتاع اورفليم ده صورته

عطري شعرك واخلي رائحة رائعة  810934413

وعلي معلقتين من زيت الورد الاصلي(زيت الورد مش زيت المورد اللي بيتحط علي الميه وبيخلي ريحتها مورد) لما تجيبيه هاتيه ماركة زيوت الكابتن من محل ادوات تجميل او من سوبر ماركت مش من العطار لان العطار هيديكي زيت المورد
وخطلت الكريم مع زيت الورد وضربته برضه ضربا مبرحا جدا عطري شعرك واخلي رائحة رائعة  150
وبس حطيته علي شعري بقي بس بكمية قليلة مش كتيرة زي كريم الشعر كده وبرضه الريحة ايه تجنن

بس بامانة الطريقة الاولي احلي واقوي كتير جدا من التانية
بس التانية زي ما قلت لكم انا طبقتها كنوع من انواع الحاجة بس نفعت وبقت زي الفل
بنتوتة مصرية
بنتوتة مصرية
Admin

https://maywayegypt.yoo7.com

عطري شعرك واخلي رائحة رائعة  Empty رد: عطري شعرك واخلي رائحة رائعة

مُساهمة من طرف نهي الروبي الأحد يناير 22, 2012 9:32 pm

تسلم الايادي يا قمر
هجرب واقوللك النتيجه

نهي الروبي

عطري شعرك واخلي رائحة رائعة  Empty رد: عطري شعرك واخلي رائحة رائعة

مُساهمة من طرف semsema الأحد أبريل 22, 2012 7:13 pm

يعني انتي قصدك ان لو في برفيوم نازل معاه زيت استخدم الزيت بتاعه ولا ايه قصدك ؟

semsema

- مواضيع مماثلة