ماي واي
[center][size=24] [center][center]
بسم الله الرحمن الرحيم

:عزيزي الزائر\عزيزتي الزائرة

يرجي التكرم اذا كنت عضو معنا بتسجيل دخولك او الاشتراك اذا ترغب في الانضمام الي أسرة منتدي ماي واي جروب
شكرا cheers
ادارة المنتدي[/center]
[/size][/center]
[/center]

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

ماي واي
[center][size=24] [center][center]
بسم الله الرحمن الرحيم

:عزيزي الزائر\عزيزتي الزائرة

يرجي التكرم اذا كنت عضو معنا بتسجيل دخولك او الاشتراك اذا ترغب في الانضمام الي أسرة منتدي ماي واي جروب
شكرا cheers
ادارة المنتدي[/center]
[/size][/center]
[/center]
ماي واي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اهتمي بنفسك من الالف الي الياء منقول لي الافادة

اهتمي بنفسك من الالف الي الياء منقول لي الافادة Empty اهتمي بنفسك من الالف الي الياء منقول لي الافادة

مُساهمة من طرف بشاير النور الثلاثاء يوليو 30, 2013 4:35 am

تعالو بقا نستعرض المشاكل وعلاجهااااا الى جاااااااابت معايا نتيجه 90 %
اولا
الشعر

اهتمي بنفسك من الالف الي الياء منقول لي الافادة 13751292815837
ا
لو عندك تساااااقط فى شعرك مالكيش الا حل من الاتين وطبعا ده بعد تجاااااارب مريره مع التسااااقط
1- اسبراى ليندو وده جميل جداااااااااا وبيخلى الشعر تحفه وسعره 58 جنيه فى كل الصيدليات وده فى نظرى
بديل زيت جدااااااااايل لما بنزل مصر بستخدم ليندووو وبيطول الشعر بطريقه عجيبه ده غير انه بيطلع شعر جديد بستخدمه كل يوم برش على شعرى وبنااااااااااام بيه

2- زيوت
جدااااااااايل لعبد الصمد القرشى
حماااااااام كريم كرياتين بيخلى الشعر حرير وساااااااايح شبه الزبده كانه مستشور ده غير ريحته
اااااو حمااااااام كريم باااانويل بردو جااااايباه من مصر تقريبا ب20 جنيه مش فاكره بس روووعه وده بديل الكريتين لو مش حتلاقو الكيراتين
عشااااااااان الناااااااااس الى بتشتكى وبتزعل منى انا بنزل بدااااااااااااااائل المنتجاااااااااات الى بتعطى نفس النتيجه

شااامبو صن سيلك للناااااس الى شعرها اسود زى حالتى وبيحبو الشعر الاسود خطييييير فى اللمعاااااان بيخلى الشعر بيبرق وصحى
شبه شعر الممثلين لمده اسبوع كاااااااااامل انا حبيته بس عشان اللمعه الى فيه
كريم بيوتى كير طبعاااااااااا جميل جدااااااااا للشعر وغنى عنى التعريف
وتركيبه الزيوت الى انا ذكرتها فى موااااااضيعى تعملى منها مره كل اسبوع حتفرق معاااااااكى كتير لو سبتيها على شعرك 5 ساعات وغسلتيه
عباره عن (زيت جرجير- زيت السمسم_ الخروع _ جنين القمح_ والزيتون_ وشويه زيت اكل )
خلاصنا مشاكل الشعر طبعا الحجات دى بتقل وتطول وتمنع التسااااااقط وتخلى الشعر ينبت من جديد
ومعظم المنتجات فى مصر واسعارها تماااااااااام
ومتنسيش عشااااااق الكيرلى سبراى الكيرلى بدل الجل عشان الجل دمااااااااار للشعر ده بس بيترش على الشعر وفى ماده شبه الزيت
عشان شعرك ماينفعش واعملى احلى كيرررلى واستغنى عن الجل تمااااااااااااااااام وكمان بيعطى فوليم للشعر لو خفيف

اهتمي بنفسك من الالف الي الياء منقول لي الافادة 13751314375493

حندخل بقا على مشاااااااااكل البشره والجسم

اولا الناس الى بتعاااااااانى من نحفه الوجه والى عايزه شد وخدود منفوخه وبشره شابه ومفيهااااااش تجااااااااااعيد
اولا لالالالازم تعرفى حاجه قولتها ميه مره ان مفيش حاجه اسمها مليت وعايزه حاجه استخدمها مره واحده وخلاص لالالا مفيش الكلام ده واعرفى ان البشره والجسم زى اى كان محتاج منك رعايه واهتمام كل يوم ولو حتى 10 دقايق فى اليوم عشان متجيش تندمى بعد كده
وتلاقى نفسك عجزتى بدرى بدرى وتقعدى تعيطى لالالالا من الاول نهتم صح ونتعامل مع نفسنا صح عشان منجيش نقول تجاعيد وهالات وترهل وسواااااااد وبشرتى عجزت

اهتمي بنفسك من الالف الي الياء منقول لي الافادة 13751305996065

حتعتمدى على ماااااااسك دائم فى حياااااااتك لنفخ وشد وتغذيه البشره وحيبقا بردو بديل عن كريمات كتيرررررررررر
انا مش حقولك زيوت ومش عارفه ايه ولا حقولك خلاط ودقيق ونشا والكلام ده حقولك على حاجه بسيطه خالص وحتشوفى بنفسك
بشرتك بقيت عامله ازاااااااااااى والنتيجه الى حتعجبك وتخليكى ليل نهاااار معجبه ببشرتك

على اليمين كبسولات الحلبه انا فاتحه كبسوله عشان اوريهالكم دى بتتجاب من الصيدليه
بتفتحى كبسولتين يوم فى ويوم لالا وتخلطيها مع معلقتين مايه ودوبيهم وتستنى ثوانى حتلاقى بقا سميك وهووووب على بشرتك
وتسبيه ينشف على مهله متفكريش فى ولما ينشف تشليه شبه المستيكه اووووووووعك تغسليه تشليه من بشرتك بسهوله خالص زى امايكون بنقشر حاااااااااااجه ولما تشلى تمسحى وشك بمايه مورد بسسسسس كده

فايدته اى بقاااااا بيشد البشره وبيخليهاااا صافيه وبيضا وشببااااااب ةبيمنع التجاعيد نهاااااااااائى والعلبه فيها 90 كبسوله حتكفيكى 3 شهوووور

البديل حبوب الخميره الى على الشمال
حتخدى كل يوم حبيتين قبل الاكل لو مش عايزه تتخنى ودى اتكلمت عنها كتير
او كبسولات فيتااااااااااامين e وطبعاااااا كلنا عااااااااااارفينها
او كبسولات بروفيكتال بلاتينويوم كولاجين وبردو اتكلمت عنهاااااا كتير جداااااااااا قبل كده

ومن ضمن بردو كريمات نفخ وشد البشره الى عجبتنى جداااااااااااااا وبتطخن الوش وبتقضى على التجاااااااعيد

اهتمي بنفسك من الالف الي الياء منقول لي الافادة 13751311378134

ده كريم لوريال كولاجين الى اتكلمت عنه قبل كده تحفففففففففه فى نفخ البشره وشد الوش وكمان الكريم اتعدل ونزل الجديد ودى صورته بتاع السنه دى انا لانى متااااااابعه الكريم ده بجيبه على طووووووووووول وفعلا الكريم يستااااااااااهل خطير بصراحه

ندخل على مشكله البياااااض الى دوشتنا كلنا وهنا بردو الملخص

اعتمدى فى منتجاتك على منتجاااااااااات ملح الحليب زى البادى لوشن والشور جل والكريم اليومى دى نتاااايجها فى التفتيح مزهله
غير ريحتهااااااااااااا بجوز الهند وطبعا ثبتها جميييييييييل قووووووووووى

اهتمي بنفسك من الالف الي الياء منقول لي الافادة 13751316744416

مجموعه رووووووعه بمعنى الكلمه فى البيااااض والتفتيح وريحتهااااااااااا وطبعا كل الى يجربها حيدعيلى باذن الله

مشكله سواااااااااد اكوع والركب والابط المناااطق الحساسسسه
الملخص

اهتمي بنفسك من الالف الي الياء منقول لي الافادة 13751318433758

الحمد لله انا اتغلبت عليها اولا بالتقشير بالريتن اى وده حعمله موضوع لوحده بالصور الاسبوع الجاااااااااااى
ثم حاااااااااااااليا
امسح اسكينول وادهن فييد ااااااوت اااااو افوكين (افالون)
وبزلين تحت الابط ولو معندكيش بزلين يبقا شبه بالمسك تجبيها من العطاااااااااار تمسحى بيها تحت باطك كل يوم او يومين

ومتنسيش ازاله الجلد الميت كل اسبووووووع بالاسكرابات الى تعجبك ودول احلى اسكرابات استخدمتها ومعتمداها فى حيااااااااتى
والملخص طبعاااااااااااااااااااااا

اهتمي بنفسك من الالف الي الياء منقول لي الافادة 13751320712621

سنفره كااااااب الايطاليه فظيعه فى البياض
سكراب ملح الحليب
وسكراب كريمى ملح الحليب
والحنا البيضا
وطبعااااااااااااا متنسيش الحماااااااام المغربى الشهرى

العناااااايه اليليه لتحفيز الكولاجين لو مش حتستخدمى المسكات الى فوووق بتاعه شد البشره يبقا لازم تستخدمى حاجه من الكريمات دى

اهتمي بنفسك من الالف الي الياء منقول لي الافادة 13751332421546

طبعا دى اقوى كريمات فى العنايه اليليه ونسبه الزيوت فيها عاليه وبتفيد البشره جدااااااااااا
1- بوندس الاحمر
2-همالايا
3- لوريال رفليت
4-اولاى ريدنسى
5 نيفيا اكسبرت ليفت

او طبعااااااااااا حنستبدل الكريمات بالسيروماااااااات

اهتمي بنفسك من الالف الي الياء منقول لي الافادة 13751325621515

حكمل بناااااااااااااات
بس متنسونيش بالدعاااااااااء

ملحووووووووظه حنزل ملخص للموووضوع للناااااااس الى بتوه
حقولك تبداءى ازاى وفوق عرفتك المنتجااااااااااااات تختارى الى يناااااااااااسبك منهااااااا
وحقولك تبداءى واحد اتنين تلاته ازااااااااااااااااااى

بشاير النور

- مواضيع مماثلة